نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
1580
-
الف
+

تروریست سریال «ساختمان 85» را بیشتر بشناسید+تصاویر

در این گزارش با «سعید رضایی» بازیگر نقش تروریست در سریال «ساختمان 85» بیشتر آشنا می شوید.

به گزارش آی فیلم 2، «سعید رضایی» بازیگر نقش تروریست در سریال «ساختمان 85» متولد 11 جدی(دی) 1359 در تهران، می باشد.

سعید رضایی

وی فارغ التحصیل لیسانس رشته تیاتر می باشد و اولین بار در سال 1376 وقتی 17 ساله بود وارد عرصه تیاتر شد.

رضایی بعد از فارغ التحصیلی در سال 1381 به کلاس های استاد «حمید سمندریان» رفت و زیر نظر اساتیدی چون «اسماعیل شنگله» و «مهدی فخیم زاده» دوره های بازیگری را طی کرد.

در سال 1388 خورشیدی با سریال «ساختمان 85» به کارگردانی «مهدی فخیم زاده» اولین تجربه خود مقابل کمره را با ایفای نقش زنی تروریست به نام «ژانت» به دست آورد و در نزد مخاطبان شناخته شد.

این درحالی است که بیشتر مخاطبان تلویزیون «سعید رضایی» را با نقش «شاهین» در سریال «تکیه بر باد» به کارگردانی «مهدی فخیم زاده» می شناسند.

سعید رضایی

این هنرمند ایرانی همچنین در سریال های «شاید برای شماهم اتفاق بیفتد»، «بوی باران» یا ( عروس تاریکی) و فلم های «سرکوفت»، «عشق ساندویچی»، «پل شکسته»، «یولداش»، «داستانهای ناتمام» نیز ایفای نقش داشته است.

سعید رضایی

از جمله افتخارت رضایی می توان به دریافت جایزه بهترین بازیگر تیاتر جشنواره آیین های سنتی از استاد «عزت الله انتظامی» و کسب عنوان بهترین بازیگر در جشنواره کانون ها اشاره کرد.

سعید رضایی

گفتنی است قسمت آخر سریال «ساختمان 85» با هنرنمایی «سعید رضایی» ساعت 18:00 به وقت تهران، 19:00 به وقت کابل و 19:30 به وقت دوشنبه تاجیکستان از شبکه آی فیلم 2 نشر می شود.

م ا 

نظر شما
ارسال نظر